۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۳

جمعی از بانوان فعال در استان قزوین خواستار شدند؛

دولت برای استانداری قزوین سرپرست تعیین کند

دولت برای استانداری قزوین سرپرست تعیین کند

قزوین – جمعی از بانوان فعال در استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از رئیس جمهور درخواست کردند در راستای تسریع در امر خدمتگذاری، برای استانداری سرپرست تعیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر جمعی از بانوان فعال سیاسی در استان قزوین در قالب مجمع بانوان تحول آفرین استان قزوین در بیانیه‌ای از آیت الله رئیسی، رئیس جمهور خواستند تا با توجه به اینکه تغییر مدیران ارشد استان‌ها اجتناب ناپذیر است، اقدامی عاجل برای تعیین سرپرست در استانداری قزوین صورت بگیرد.

تلاش برای حذف برخی نیروهای ارزشی و انقلابی و اوضاع نامطلوب مدیریتی در استان قزوین از جمله علت‌های این درخواست بوده است.

در این بیانیه آمده است:

ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب حضرتعالی به عنوان رئیس دولت جمهوری اسالمی ایران و آرزوی توفیقات روزافزون، باعنایت به بیانات اخیر رهبر معظم انقالب اسالمی در جلسه تنفیذ حکم ریاست جمهوری در خصوص تسریع تشکیل دولت و آغاز خدمت رسانی به مردم عزیز ایران، از آنجا که معمولاً انتقال دولتها در حالت عادی مدت نسبتاً طولانی به درازا می‌کشد و با توجه به اینکه شرایط فعلی اقتصادی و اجتماعی کشور با ضعف و بحران شدید مدیریتی روبرو است، تغییر سریع مدیران ارشد استان‌ها بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر می‌نماید.

لذا از جنابعالی درخواست می‌گردد با توجه به توانمندیهای موجود در مدیران انقلابی و جهادی در بدنۀ استانداری قزوین و با عنایت به اوضاع نامطلوب مدیریتی در این استان به ویژه تحرکات اخیر برای حذف نیروهای ارزشی و انقلابی، اقدام عاجل در تعیین سرپرست استانداری صورت پذیرد. بدیهی است سرپرست مذکور تا استقرار کامل دولت، در شناسایی مدیران متخصص، جهادی و انقلابی داخل استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و سایر ادارات کل استان نقش مؤثری ایفا نموده و از هدر رفت وقت در ساماندهی هرچه زودتر مدیران استان جلوگیری می‌نماید.

پر واضح است با توجه به عملکرد ضعیف معاونان کنونی استاندار قزوین، هیچیک از آنان واجد شرایط انتصاب به سمت سرپرستی

نمی‌باشند.

گفتنی است پیش از این نیز برخی از فعالان سیاسی استان قزوین درخواست تغییر استاندار و تعیین سرپرست برای مدیریت ارشد اجرایی استان را در فضای مجازی طرح کرده بودند.

کد خبر 5277048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      2 1
      واقعا وضعیت استان قزوین اسفناک است فقط مدیران ارشد بفکر پرکردن جیب خود هستند
    • علی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      2 1
      من آماده ام استاندار شوم
    • احسان IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      2 0
      از وزیر کشور محترم درخواست دارم هر چه سریعتر یه استاندار توانا برای قزوین در نظر بگیرند، استاندار فعلی مردم رو به ستوه آورده.
    • محمدامین IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      1 0
      وزیر محترم کشور تو رو خدا فیلم های نمایشی استاندار قزوین رو از زمان تغییر ریاست جمهوری ببینید و باور کنید که استاندار هیچ کاری برای مردم نکرده ، همش نمایشه.
    • ثنایی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      1 0
      تغییر استاندار قزوین به خاطر عدم کارایی استاندار و نارضایتی مردم ؛ از ضروریاته که نباید حتی یک روز به تعویق بیفته.
    • سید سعید NL ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      0 0
      سلام؛لطفا" اجازه دهید یک بار هم که شده یک خانم متخصص و شایسته استاندار قزوین شود. بنده از انتخاب یک استاندار خانم در قزوین و در ایران حمایت می کنم.